300

Discussion in 'Chat & Discuss' started by Drug, Apr 5, 2007.

  1. Drug

    Drug New Member

    Joined:
    Apr 5, 2007
    Messages:
    5
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    Who else has seen it, and agrees that it is one of the best movies that Warner Brothers have come out with in a very long time?

    I personally thought the movie was amazing. The Spartans definitally gave me a reason to go to gym haha.
     
  2. X-soldior

    X-soldior Member!

    Joined:
    Mar 10, 2007
    Messages:
    50
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    aw man i wanna see that so bad. wasn't it a remake of an older movie because i heard about 300 and the plot sounds really familier.... i could be wrong tho.
     
  3. Drug

    Drug New Member

    Joined:
    Apr 5, 2007
    Messages:
    5
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    Not that I know of.. But maybe.. lol I dunno the movie was sick though.. If i was you I'd find one of those theatre that play old movies or rent it right away when it comes to blockbuster/netflix. :)
     
  4. Jimbo

    Jimbo Member!

    Joined:
    Jul 11, 2003
    Messages:
    4,493
    Likes received:
    11
    Trophy points:
    0
    Good movie but so unrealistic.

    COMMON GUYS LETS GO TO WAR DONT FORGET YOUR SPEEDO AND A CAPE.

    THEY GIVE US THE POWER TO BLOCK THOUSANDS OF ARROWS WITH OUR SHIELDS!!!!!!!1

    besides stuff like that, good movie.
     
  5. The Sweet Love

    The Sweet Love Never Say Never

    Joined:
    Jan 2, 2007
    Messages:
    162
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Wisconsin
    It was okay. I didn't like the horse getting it's leg cut off or that Xerex's looked like a drag queen.
     
  6. Wing Zero

    Wing Zero lol just as planned

    Joined:
    Oct 27, 2002
    Messages:
    12,203
    Likes received:
    12
    Trophy points:
    38
    From:
    Philly
    the battle has been referenced in some movies like Last Samurai or other media.
    The movie is a adaptaion of a graphic novel that was based on a 60's movie called the 300 spartan (http://www.youtube.com/watch?v=vJ1j9BYZljk lol a clip)

    i could handle the monsters but the goat thing was just too weird
     
  7. Darkmatter

    Darkmatter Battle God

    Joined:
    Jul 16, 2004
    Messages:
    12,994
    Likes received:
    4
    Trophy points:
    0
    From:
    Palmdale
    I liked that part. ''We'll fight in the shade, haha!''.
     
  8. Carbon

    Carbon Battle God

    Joined:
    Nov 29, 2004
    Messages:
    1,658
    Likes received:
    2
    Trophy points:
    0
    From:
    Sanctuary
    did anyone else here about that girl that got kicked in the theatre?

    supposedly she got up in the movie and said "this movie sucks" and some guy got up and said "this movie doesn't suck! this is sparta!" and kicked her down the stairs.
     
  9. Wing Zero

    Wing Zero lol just as planned

    Joined:
    Oct 27, 2002
    Messages:
    12,203
    Likes received:
    12
    Trophy points:
    38
    From:
    Philly
    http://thisisspartabish.ytmnd.com/ kthnx
     
  10. Emperor Pan I

    Emperor Pan I Respected Member

    Joined:
    Aug 8, 2002
    Messages:
    12,653
    Likes received:
    11
    Trophy points:
    0
    From:
    Canada
    it wasn't based on the 300 spartan, it just served for inspiration. It's hard to do a remake of a movie, which is rooted in history.

    and for the rest i iwll quote myself

     
  11. Andrew

    Andrew Premium Member

    Joined:
    Sep 8, 2003
    Messages:
    6,031
    Likes received:
    1
    Trophy points:
    0
    From:
    Japan
    I'm like the only person who has not seen it. I might download it on torrent instead of seeing it in theaters, but that would such compared to the big screen. Meh.
     
  12. Emperor Pan I

    Emperor Pan I Respected Member

    Joined:
    Aug 8, 2002
    Messages:
    12,653
    Likes received:
    11
    Trophy points:
    0
    From:
    Canada
    they have a DVD version floating around the internet so it isn't bad.
     
  13. CrazyKooK

    CrazyKooK Premium Member

    Joined:
    Jan 17, 2006
    Messages:
    716
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    great movie and agree
     
  14. Static

    Static Premium Member

    Joined:
    Jul 19, 2003
    Messages:
    4,355
    Likes received:
    5
    Trophy points:
    38
    From:
    Joe's Garage.
    spartacus is better.... woo hoo jan 27th new season
     
  15. CrazyKooK

    CrazyKooK Premium Member

    Joined:
    Jan 17, 2006
    Messages:
    716
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    Haven't seen spartacus despite being told to many times.