The fat chick thread

Discussion in '2002-2004 Archives' started by RoaCh of DisCord, Jul 5, 2003.

  1. foolz

    foolz Member!

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    1,199
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    lolz, yeah all u people say i'm 13, and i have to constantly repeat myself saying i'm 14.. i'm a big boi now.

    btw, who thinks 13 is the worse year of their life,

    when i was 13 worse year ever
     
  2. Ghetto_Rap_Masta

    Ghetto_Rap_Masta Premium Member

    Joined:
    Oct 2, 2002
    Messages:
    856
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    In da ghettos somewhere
    roach go **** yourself. This thread sucks and so do you you manson homo.

    Im starting to believe that trailortrashshane was right about you
     
  3. RoaCh of DisCord

    RoaCh of DisCord Premium Member

    Joined:
    May 17, 2003
    Messages:
    6,502
    Likes received:
    12
    Trophy points:
    38
    *****s self*

    Done. What now?
     
  4. foolz

    foolz Member!

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    1,199
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    lol @ roach
     
  5. TweaK

    TweaK Premium Member

    Joined:
    Jan 23, 2003
    Messages:
    11,126
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Nelson BC STILL
    **** BRING ON THE FAT CHICKS!!
     
  6. RoaCh of DisCord

    RoaCh of DisCord Premium Member

    Joined:
    May 17, 2003
    Messages:
    6,502
    Likes received:
    12
    Trophy points:
    38
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    THE HAWTNESS!
     
  7. TweaK

    TweaK Premium Member

    Joined:
    Jan 23, 2003
    Messages:
    11,126
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Nelson BC STILL
    Ohhh yea... If only i could scan some spencers gift cards up in here :crackin
     
  8. Theroy

    Theroy BattleForums Senior Member

    Joined:
    Nov 30, 2002
    Messages:
    5,067
    Likes received:
    3
    Trophy points:
    38
    Is the last one in that series still alive?
     
  9. Speedy

    Speedy Machine Gun Funk

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    3,049
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Washington DC
    holy shit...

    [​IMG]
     
  10. KillerMe

    KillerMe BattleForums Senior Member

    Joined:
    Jul 29, 2003
    Messages:
    1,200
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Phoenix, AZ
    This picture probably describes most of you.

    [​IMG]

    I will contribute, however nasty this thread may be. This pic could be a man or a woman. I had another one, it was this huge fatty lying on the groud like she had just fallen off a huge building. Its funny but her ass is showing (I think).



    [​IMG]
     
  11. aphextwin

    aphextwin BattleForums Senior Member

    Joined:
    May 20, 2003
    Messages:
    4,394
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    this thread makes me sick :eek: yet its giving me a boner :(
     
  12. Jason

    Jason BattleForums Guru

    Joined:
    May 10, 2003
    Messages:
    11,073
    Likes received:
    2
    Trophy points:
    38
    OMG SEKSI!!1

    [​IMG]
     
  13. Speedy

    Speedy Machine Gun Funk

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    3,049
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Washington DC
    were such losers... lol
     
  14. aphextwin

    aphextwin BattleForums Senior Member

    Joined:
    May 20, 2003
    Messages:
    4,394
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    ^^^^^^^
    agreed :)
     
  15. Teddy

    Teddy BattleForums Senior Member

    Joined:
    Dec 25, 2002
    Messages:
    3,026
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    LOL
    I wish Roach was a Fat women :(
     
  16. VegetaClam

    VegetaClam Member!

    Joined:
    Dec 26, 2002
    Messages:
    1,204
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    I don't know but i've been told.
    Fat Women give the best head.
    Here all this time i've been ****ing them. I need some good fat woman head.

    -Vegeta Clam
     
  17. Speedy

    Speedy Machine Gun Funk

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    3,049
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Washington DC
    You know what they say, mo' cusion fo' tha pushin.
     
  18. Jason

    Jason BattleForums Guru

    Joined:
    May 10, 2003
    Messages:
    11,073
    Likes received:
    2
    Trophy points:
    38
    OMGOMGOMG FAT CHIKC!!1!1!

    [​IMG]

    k, I win!!1!1
     
  19. Speedy

    Speedy Machine Gun Funk

    Joined:
    Jun 15, 2003
    Messages:
    3,049
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    Washington DC
    lol. Whats Viz's prize?
     
  20. Pains Requiem

    Pains Requiem BattleForums Senior Member

    Joined:
    Nov 30, 2003
    Messages:
    4,077
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    north carolina
    *HA!*speedy_claxtons was funny (and HUGE)....*weeps* oh my god where do yall get these pictures from?...dude, Roach, you are funny as hell. And u say my Yuna thread is perverted..god she was huge..im gonna have nightmares..
    oh yeah by the way, whoever said manson is a homo, its true















    BUT MANSON STILL OWNS ALL
    ..the beutiful people...the beutiful people