Post-A-PiC v2.0

Discussion in 'Chat & Discuss' started by AxL, Sep 30, 2003.

  1. Glowy

    Glowy Premium Member

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    5,852
    Likes received:
    30
    Trophy points:
    48
    From:
    k-twon
    ok i admit it..i use it in my sig.....but i have a question for you thats been bothering me for like 5 years,,,...sinec ur sn is starfish....do you know wtf Choclalte starfish and the hotdog flavor water is???? i always wanted to knw that
     
  2. Starfish

    Starfish Member!

    Joined:
    Feb 23, 2003
    Messages:
    3,594
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    LOL :rollie

    I actually stole "Starfish" from that cover...that was before I knew Starfish is a silly-animal -.-'

    sounded cool...Star....Fish....lol :p
     
  3. Glowy

    Glowy Premium Member

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    5,852
    Likes received:
    30
    Trophy points:
    48
    From:
    k-twon
    I always thoguht it ment your butthole in a toliet......starfish = butthole , hotdog flavored water= toilet water...i duno it still confuses me .......lol ever noticed its usaully me and you tlaking on this thread?
     
  4. Starfish

    Starfish Member!

    Joined:
    Feb 23, 2003
    Messages:
    3,594
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    DUDE! that's awsome!

    hotdog...chocolate....it makes sense! with other words!

    with other words: my nickname is "Butthole"

    O_O
     
  5. Glowy

    Glowy Premium Member

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    5,852
    Likes received:
    30
    Trophy points:
    48
    From:
    k-twon
    SO maybe i got it right then?? lol i might haft to go do some research on the web to seeif i am right
     
  6. Starfish

    Starfish Member!

    Joined:
    Feb 23, 2003
    Messages:
    3,594
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    c'mon guys! dont let this thread die again! I wanna see pics! :D
     
  7. Glowy

    Glowy Premium Member

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    5,852
    Likes received:
    30
    Trophy points:
    48
    From:
    k-twon
    well lemem go find my cut finger pic again....

    -edit alright for the peeps that didn't get to see my finger here it is...since my thread was moved to the void.......communisim it is...

    [​IMG]
     
  8. Starfish

    Starfish Member!

    Joined:
    Feb 23, 2003
    Messages:
    3,594
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    LOL I didnt actually see that one...mind telling me the story (probably for the XXXth time :p ) how the hell that happened?!? ^_^
     
  9. Beer $lut

    Beer $lut BattleForums Senior Member

    Joined:
    Oct 21, 2003
    Messages:
    2,878
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    From:
    teds pants
    Gandalf got pissed off at him and chopped it off.
     
  10. sonicboom

    sonicboom Member!

    Joined:
    Jan 31, 2003
    Messages:
    417
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    hmm... in order to post my pic i would have to ask do you really want to see god..








    or you could just loiok at the link in my sig i on that site somewhere.
     
  11. TheNamelessYam

    TheNamelessYam Member!

    Joined:
    Feb 28, 2003
    Messages:
    3,595
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    aw hell with it, heres me on halloween. insults are accepted as they come :wavey

    -edit-

    wow i do look kinda ugly in the picture :p
     
  12. Starfish

    Starfish Member!

    Joined:
    Feb 23, 2003
    Messages:
    3,594
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    "wow i do look kinda ugly in the picture"

    nah I've seen worse :p
    but your dress is lousy...Im not scared at all :rollie
     
  13. Glowy

    Glowy Premium Member

    Joined:
    May 19, 2003
    Messages:
    5,852
    Likes received:
    30
    Trophy points:
    48
    From:
    k-twon

    whats are you sopose to be anyways...a cross-dresser???


    anyways starfish what happen was i was at work cleanign a meatslicer....and i had the blade running so i could clean all the crap off of it and when i had my rag on it the blade caught the rag and slid my finger on the blade slicing pretty much half of it off.......the doctor stiched my uper finger back on but i can move or use it yet......i got pwned....but you would not belive the pain i endured.....i know how frodo feels in lotr3
     
  14. coRtALoS

    coRtALoS -=[ Retired BF Admin ]=-

    Joined:
    Sep 17, 2002
    Messages:
    4,274
    Likes received:
    1
    Trophy points:
    38
    From:
    Kabul, Afghanistan
  15. Jason

    Jason BattleForums Guru

    Joined:
    May 10, 2003
    Messages:
    11,073
    Likes received:
    2
    Trophy points:
    38
    Good News!

    I Finally Have Pics Of Me!

    Prepare to be seksified!

    ME:
     
  16. Jason

    Jason BattleForums Guru

    Joined:
    May 10, 2003
    Messages:
    11,073
    Likes received:
    2
    Trophy points:
    38
    ME #2:
     
  17. Jason

    Jason BattleForums Guru

    Joined:
    May 10, 2003
    Messages:
    11,073
    Likes received:
    2
    Trophy points:
    38
    Me#3:
     
  18. Starfish

    Starfish Member!

    Joined:
    Feb 23, 2003
    Messages:
    3,594
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    OMG I got seksified!!1 ^^

    when I see u there standing infront of that white wall you kind of look like a criminal :p
     
  19. TheNamelessYam

    TheNamelessYam Member!

    Joined:
    Feb 28, 2003
    Messages:
    3,595
    Likes received:
    0
    Trophy points:
    0
    nah, he looks too clean for it to be mug shots :rolleyes

    btw, i was jesus for halloween, as you can see

    cortalos you pathetic piece of crap, i expect more from an ex-admin. i mean COME ON! two BROKEN GEOCITIES links?!
     
  20. Jason

    Jason BattleForums Guru

    Joined:
    May 10, 2003
    Messages:
    11,073
    Likes received:
    2
    Trophy points:
    38
    worked fine for me :p..